textová verzia pre zrakovo postihnutých textová verzia | piatok 26. apríl 2024 | meniny: Jaroslava

Občan

vyhľadať spojenie MHD
pohotovosť lekární

Rozpis pohotovostných lekárenských služieb od 17.00 hod. do 22.00 hod.

celý rozpis
kam dnes

SVÄTOSŤ AKO OVOCIE DUCHA SVÄTÉHO budova spoločnosti HOUR, M. R. Štefánika 33, Žilina

Kazach-Kirgiz-Uzbeki-Tadžiki-Paki-skoro všetky stany - Okolo sveta s Michalom Tlelkom Stanica Žilina-Záriečie, Žilina (19:00)

Drotárstvo – (ne)uveriteľný príbeh jedného remesla Budatínsky hrad, Žilina

Stredoveká dedina Paseka Hrad Strečno

ďaľšie podujatia
mailinglist
Prajete si dostávať aktuálne informácie a správy? Prihláste sa do nášho mailinglistu.

Organizačná štruktúra

Organizačný poriadok Mestského úradu v Žiline je základnou organizačnou právnou normou Mestského úradu v Žiline (ďalej len „mestský úrad“), jeho organizačných zložiek a je záväzný pre všetkých zamestnancov mesta Žilina (ďalej len „zamestnanec“) s miestom výkonu práce mestský úrad; pre zamestnancov s miestom výkonu práce Žilina, poskytujúcich sociálne služby v prirodzenom sociálnom prostredí fyzickej osoby odkázanej na sociálnu službu krízovej intervencie (terénny sociálny pracovník), v domácom prostredí prijímateľa sociálnej služby na území mesta Žilina (opatrovateľ/ka), v zariadeniach sociálnych služieb v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta Žilina bez právnej subjektivity (zoznam zariadení sociálnych služieb je na vecne príslušnom odbore Mestského úradu v Žiline a na webstránke socialne.zilina.sk) a pre zamestnancov ostatných stálych pracovísk.

Stále pracoviská sú:

  • Radnica mesta Žilina, Radničná 1, Žilina,
  • Dielňa Budatín, Horná 2/306, Žilina – Budatín,
  • Turistická informačná kancelária (ďalej len „TIK“), Námestie Andreja Hlinku 9, Žilina, J. M. Hurbana 28, Žilina
  • Žilinský útulok, Mojšová Lúčka 1, Žilina,
  • Klientske centrum MV SR, Vysokoškolákov 33B, Žilina (pre referát evidencie obyvateľov a referát matričného úradu odboru vnútornej organizácie a správy MsÚ)


Organizačný poriadok - aktuálny, účinný od 1.1.2020:

Dokumenty: