textová verzia pre zrakovo postihnutých textová verzia | sobota 20. apríl 2024 | meniny: Marcel

Občan

vyhľadať spojenie MHD
pohotovosť lekární

Rozpis pohotovostných lekárenských služieb od 17.00 hod. do 22.00 hod.

celý rozpis
kam dnes

Nevadivadlo: Smradi / predstavenie pre deti Stanica Žilina-Záriečie, Žilina (16:00)

LILITH Mestské divadlo Žilina (19:00)

VÝSTAVA: CESTA VODY / KRISTÍNA RAMBOUSEK X DÁTA V KRAJINE / JOZEF MATUŠKA Rosenfeldov palác

Drotárstvo – (ne)uveriteľný príbeh jedného remesla Budatínsky hrad, Žilina

ďaľšie podujatia
mailinglist
Prajete si dostávať aktuálne informácie a správy? Prihláste sa do nášho mailinglistu.

Odbor vnútornej organizácie a správy MsÚ

Kontakt na zamestnancov



Oddelenie ľudských zdrojov a mzdovej učtárne

  • zabezpečuje personálny manažment zamestnancov mesta okrem mestskej polície, vedúcich zamestnancov organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta, účinkujúcich na občianskych obradoch a slávnostiach zabezpečovaných mestom, poslancov mestského zastupiteľstva a členov – neposlancov komisií mestského zastupiteľstva, členov okrskových volebných komisií pre potreby volieb a referenda,
  • vedie mzdové listy ako i všetku dokumentáciu spojenú so spracovaním miezd a odmien zamestnancov mesta (mestského úradu, jedálne pre dôchodcov, klubov dôchodcov, opatrovateliek, detských jasieľ, a odmien pre účinkujúcich na občianskych obradoch a slávnostiach zabezpečovaných mestom, poslancov mestského zastupiteľstva a členov – neposlancov komisií mestského zastupiteľstva, členov okrskových volebných komisií,
  • prihlasuje vyššie uvedených zamestnancov do Sociálnej poisťovne a zdravotných poisťovní,
  • vedie evidenciu zamestnancov,
  • zakladá do osobného spisu zamestnanca vydané poverenia, týkajúce sa príslušného zamestnanca predložené nadriadeným zamestnancom,
  • zabezpečuje obsadzovanie voľných pracovných miest,
  • pripravuje a vedie všetky písomnosti týkajúce sa personálneho manažmentu,
  • pripravuje a zabezpečuje sociálny program pre zamestnancov,
  • pripravuje plán vzdelávania na základe podkladov od zamestnancov, zabezpečuje vzdelávanie a rozvoj zamestnancov, vyhodnocuje plnenie plánu vzdelávania,
  • zabezpečuje systém hmotného a nehmotného odmeňovania zamestnancov mesta Žilina,
  • spracováva mzdy, náhradu mzdy, odmeny, odvody a dane zo mzdy,
  • eviduje doklady pre priznanie dôchodkov, daňového bonusu, nemocenských dávok a zrážok zo mzdy,
  • spracováva výkazníctvo, štatistiku a hlásenia súvisiace so mzdovou oblasťou.


Oddelenie informatiky

  • zabezpečuje správu informačného systému samosprávy,
  • zabezpečuje prevádzku technického, systémového a aplikačného programového vybavenia informačného systému samosprávy, GIS a jeho administráciu,
  • riadi a kontroluje prevádzku informačných technológií a informačných systémov,
  • zabezpečuje nové softvérové aktivity pre mestský úrad, dopĺňa technické a programové vybavenie zamestnancov,
  • definuje koncepciu návrhu hardwarového a softwarového vybavenia, počítačovej siete, jej ochranu a selekciu prístupov do nej,
  • vedie evidenciu softvérového a hardvérového vybavenia,
  • zabezpečuje vzdelávanie zamestnancov v oblasti obsluhy aplikačného programového vybavenia a poskytuje im iné odborné informácie súvisiace s používaním výpočtovej techniky,
  • zabezpečuje zasadnutia mestskej rady ak je zriadená a mestského zastupiteľstva po technickej stránke (najmä ozvučenie, hlasovanie, zverejňovanie) v priamej súčinnosti s príslušnými organizačnými útvarmi,
  • definuje koncepciu návrhu tlačového prostredia, jej vybavenia, obnovy a správy,
  • zabezpečuje správu a prideľovanie mobilných dátových zariadení, mobilných telefónov,
  • zabezpečuje komunikáciu s dodávateľmi IT služieb a tovarov,
  • koordinuje, implementuje a zabezpečuje podporu prevádzky a udržateľnosti projektu Elektronizácia služieb Mestského úradu v Žiline (OPIS).


Oddelenie organizačné

Referát vnútorných vecí

  • vedie evidenciu vnútroorganizačných noriem,
  • zabezpečuje prípravu a uskutočnenie volieb, referenda, sčítavania obyvateľov,
  • organizuje miestne referendum o dôležitých otázkach života a rozvoja mesta,
  • vybavuje žiadosti o poskytnutie súčinnosti súdnym exekútorom a iným orgánom týkajúce sa pôsobnosti viacerých organizačných útvarov mestského úradu, sumarizuje stanoviská príslušných organizačných útvarov,
  • vypracúva správy o povesti občanov,
  • vybavuje žiadosti orgánov verejnej správy a iných štátnych orgánov o poskytnutie informácií z evidencie obyvateľov vedenej mestským úradom,
  • zabezpečuje po organizačnej stránke požiadavky na uzavretie manželstva pred matričným úradom a občianske rozlúčky,
  • zabezpečuje oslavy jubileí a uvítanie detí do života,
  • zabezpečuje vysielanie mestského rozhlasu po personálnej a obsahovej stránke,
  • odstupuje okresnému úradu straty a nálezy doručené mestskému úradu,
  • zabezpečuje zverejňovanie na úradnej tabuli mesta vrátane úradnej tabule na internetovej stránke mesta a vedie evidenciu zverejnených oznamov, vybavuje súvisiacu agendu,
  • doručuje písomnosti od orgánov verejnej správy a iných štátnych orgánov občanom s trvalým pobytom iba Žilina.

Referát osvedčovania

  • vykonáva osvedčovanie listín a podpisov v zmysle zákona č. 599/2001 Z. z. o osvedčovaní listín a podpisov na listinách okresnými úradmi a obcami,
  • plní úlohy integrovaného obslužného miesta,
  • vydáva hlasovacie preukazy .

Referát evidencie obyvateľov

  • vykonáva ucelenú agendu ako prenesený výkon štátnej správy ohlasovne pobytu v zmysle zákona č. 253/1998 Z. z. o hlásení pobytu občanov SR a registri obyvateľov SR,
  • vedie a aktualizuje evidenciu obyvateľov v informačnom systéme samosprávy a v manuálnej evidencii,
  • vedie a aktualizuje stály zoznam voličov.

Referát matričného úradu

  • vykonáva ucelenú agendu ako prenesený výkon štátnej správy v zmysle zákona č. 154/1994 Z. z. o matrikách v nadväznosti na osobitné právne predpisy upravujúce výkon matričnej agendy.

Referát informácií, sťažností a petícií a ochrany osobných údajov

  • vedie centrálnu evidenciu sťažností,
  • zabezpečuje v spolupráci s vecne príslušnými organizačnými útvarmi mestského úradu vybavovanie sťažností smerujúcich mestskému úradu ako aj predstaviteľom rozpočtových a príspevkových organizácií, ku ktorým má mesto zriaďovateľskú funkciu,
  • vedie evidenciu petícií vo veciach územnej samosprávy,
  • zabezpečuje v spolupráci s vecne príslušnými organizačnými útvarmi vybavovanie petícií,
  • zabezpečuje úlohy na úseku poskytovania informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z.,
  • zabezpečuje úlohy v súvislosti s ochranou osobných údajov,
  • zabezpečuje styk s Úradom na ochranu osobných údajov a uchovávanie agendy týkajúcej sa Bezpečnostného projektu Mesta Žilina,
  • vedie štatistiku a zabezpečuje aktualizáciu interných predpisov v zmysle platnej legislatívy v súvislosti s vybavovaním sťažností, petícií a žiadostí podľa zákona č. 211/2000 Z. z.


Oddelenie vnútornej správy

Referát hospodárskej správy

  • spravuje rozpočet odboru, vrátane rozpočtu preneseného výkonu štátnej správy na úseku matriky a evidencie obyvateľov,
  • priebežne sleduje čerpanie rozpočtu príjmov a výdavkov a podáva návrhy na tvorbu rozpočtu a jeho zmeny,
  • na základe vnútorného predpisu mesta priebežne zabezpečuje spracovanie faktúr za poskytované služby a dodaný tovar k úhrade na vecne príslušný odbor,
  • zabezpečuje a sleduje čerpanie pohotovostného fondu poslancov mestského zastupiteľstva,
  • vyhotovuje zmluvy o poskytnutí dotácií z pohotovostného fondu poslancov mestského zastupiteľstva,
  • sleduje čerpanie sociálneho fondu,
  • vedie evidenciu pečiatok,
  • vedie evidenciu periodík a kníh,
  • zabezpečuje nákup občerstvenia pre zasadnutia mestského zastupiteľstva, mestskej rady ak je zriadená, chod sekretariátu primátora mesta a prednostu mestského úradu,
  • zabezpečuje nákup po materiálnej stránke pre fungovanie mestského úradu, Radnice mesta, Útvaru hlavného kontrolóra zabezpečuje stravné lístky pre zamestnancov,
  • zabezpečuje a vedie skladové hospodárstvo tovarov a vedie evidenciu pohybu stavu zásob na sklade,
  • zabezpečuje darčekové balíky, kvety pre jubilantov, novonarodených občanov mesta, smútočné vence a kvety na pietne a spomienkové akty,
  • vystavuje objednávky a pripravuje podklady pre verejné obstarávanie za odbor vnútornej organizácie a správy MsÚ,
  • vedie evidenciu a správu drobného hmotného majetku, drobného nehmotného majetku a majetku v operatívno-technickej evidencii mesta v užívaní mestského úradu,
  • vyhotovuje inventarizačné súpisy pre inventarizačné komisie,
  • vykonáva odsúhlasenie fyzickej inventúry s účtovným stavom,
  • vedie evidenciu žiadaniek na prepravu,
  • vedie záznamy o prevádzke motorových vozidiel,
  • vyhodnocuje a pripravuje výkazy o čerpaní pohonných hmôt a olejov,
  • koordinuje činnosť s maklérom pre poistenie,
  • spolupracuje pri likvidácii poistných zmlúv,
  • koordinuje činnosť registratúrneho strediska,
  • zabezpečuje chod a prenájom zasadacích miestností vo vestibule mestského úradu,
  • zabezpečuje distribúciu pošty jednotlivým zamestnancom odboru,
  • zabezpečuje distribúciu interných noriem.

Referát prevádzkovo - technický a správy budov

  • zabezpečuje a vykonáva bežnú údržbu objektov v užívaní mestského úradu,
  • zabezpečuje upratovanie na mestskom úrade a Radnici mesta,
  • zabezpečuje vykonávanie revízií technických zariadení na mestskom úrade, Radnici mesta a v Dielni Budatín,
  • zabezpečuje bežnú údržbu a bežnú opravu mestských rozhlasov,
  • zabezpečuje prevádzku, bežné opravy, kontroly a údržby vozového parku mestského úradu,
  • zabezpečuje odvoz vyradeného majetku určeného na likvidáciu,
  • zabezpečuje činnosť informátorov,
  • zabezpečuje rozvoz stravy pre dôchodcov,
  • zabezpečuje rozdelenie listových zásielok na príslušné organizačné útvary,
  • zabezpečuje frankovanie a zapisovanie zásielok do podacieho hárku,
  • zabezpečuje odoslanie listových zásielok.

Podateľňa

  • zabezpečuje preberanie pošty pre mesto,
  • preberá poštu z klientskeho centra,
  • eviduje všetku došlú poštu,
  • podľa pokynov rozdeľuje poštu na jednotlivé organizačné útvary a zabezpečuje jej distribúciu.