textová verzia pre zrakovo postihnutých textová verzia | streda 15. máj 2024 | meniny: Žofia
vyhľadať spojenie MHD
pohotovosť lekární

Rozpis pohotovostných lekárenských služieb od 17.00 hod. do 22.00 hod.

celý rozpis
kam dnes

Čo drôt spojil, čas nerozdelí… Budatínsky hrad, Žilina

Hradné expozície Hrad Strečno

Králi oblohy Budatínsky hrad, Žilina

Expozícia UHORSKÝ PALATÍN JURAJ TURZO – renesančný človek Sobášny palác, Bytča

ďaľšie podujatia
mailinglist
Prajete si dostávať aktuálne informácie a správy? Prihláste sa do nášho mailinglistu.
11.03.2008

VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONUKY

             Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31  Žilina


VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONUKY
/zákazka s nízkou hodnotou na poskytnutie služby - § 102 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
/ďalej len zákon o VO/


1/ Obstarávateľ – identifikácia obstarávateľa
     Názov:  Mesto Žilina
     V zastúpení:  Mestský úrad Žilina
     Zastúpenie:  Ing. Viliam Mikuláš - prednosta
     Sídlo:   Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina
     IČO:  00321796
     DIČ:   2021339474

     Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Baránek, vedúci odboru dopravy a komunálnych služieb                Tel.: 041/7063211, 
    E-mail: baranek@zilina.sk
           
                                   
2/ Názov a adresa organizácie, kde získať ďalšie informácie – ako v bode 1/ u kontaktnej        
    osoby

PREDMET OBSTARÁVANIA

3/ Typ zmluvy:
Kúpna zmluva uzavretá podľa § 409 a nasl. Obchodného zákonníka na dodanie tovaru –
150 ks malých smetných nádob, 50 ks stĺpikov a 50 ks montážnych úchytiek

4/ Názov predmetu obstarávania
„Malé smetné nádoby“
     
5/ Opis predmetu obstarávania
Predmetom obstarávania je kúpa malých smetných nádob plastových zn.Strada,oceľových stĺpikov a 
 montážnych úchytiek(typ Strada, zelená farba)
   
6/ Miesto dodania predmetu zákazky:
Mestský úrad Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina. 
 

7/ Množstvo, alebo rozsah predmetu zákazky
Predpokladaný rozsah 150 ks nádob, 50 ks stĺpikov, 50 ks montážnych úchytiek 


8/  Rozdelenie predmetu zákazky na časti
NIE 

9/ Možnosť predloženia variantných riešení
NIE – nepovoľuje sa.

10/ Trvanie zmluvy, alebo lehota na skončenie dodávky
  Termínom dodania : 15.04.2008


11/ Spôsob stanovenia ceny
Cena bude uvedená v slovenských korunách v zložení:
Cena nádoby s DPH, cena stĺpika s DPH, cena úchytiek s DPH
Cena celkom v Sk s DPH. 
  
   
 13/ Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov rozpočtu mesta. Úhrada za zrealizovanú službu bude vykonaná na základe  faktúr so splatnosťou 20 dní od doručenia.
Faktúru zhotoviteľ predloží objednávateľovi po písomnom potvrdení prevzatého tovaru na dodacom liste . 

14/ Podmienky účasti uchádzačov
 a) Uchádzač v súlade s § 99 ods. 1 písm. b) zákona o VO pred podpisom zmluvy  predloží originál alebo overenú fotokópiu dokladu o oprávnení podnikať,  v ktorom musí  byť uvedený predmet podnikania oprávňujúci uchádzača k poskytovaniu predmetu zákazky.  U právnickej osoby je to „Výpis z obchodného  registra“ príslušného Okresného súdu nie  starší ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky a u fyzickej osoby je to „Živnostenský list“  vydaný Živnostenským odborom príslušného okresného úradu  a iné doklady preukazujúce  odbornú spôsobilosť uchádzača – napr. doklad  zápise v profesijnom zozname vedenom  profesijnou organizáciou. V ponuke stačí predložiť fotokópiu, víťazný uchádzač predloží  originál alebo overenú fotokópiu dokladu o oprávnení podnikať pred podpisom zmluvy. 


15/ Lehota na predkladanie ponúk
           20.03. 2008                   do: 12,00 hod
     
Adresa na doručenie ponúk:
Mestský úrad Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina – podateľňa.
Ponuku  uchádzač predloží v zalepenej obálke na adresu obstarávateľa s uvedením obchodného mena a sídla uchádzača s označením „Súťaž – neotvárať“  a heslom súťaže
„Malé smetné nádoby“
 
16/  Kritérium na hodnotenie ponúk
Najnižšia cena: Cena celkom v Sk s DPH.  
 
 17/ Predložená ponuka bude obsahovať:

a)  Návrh kúpnej zmluvy  v ktorej budú uvedené minimálne články podľa priloženého „Návrhu zmluvy“. Uchádzač môže svoj návrh doplniť o ďalšie články podľa svojej úvahy tak, aby presnejšie definoval zmluvné podmienky. Návrh zmluvy nesmie obsahovať žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré sú v rozpore s požiadavkami obstarávateľa, uvedenými v tejto výzve, alebo ktoré by obstarávateľa znevýhodnili tak, že podpísanie zmluvy bude pre neho neprijateľné. Ponuky obsahujúce takéto návrhy zmluvy môžu byť zo súťaže vylúčené.

(Odporúčaný vzor „Návrh zmluvy“)
KÚPNA ZMLUVA

Objednávateľ:  Mesto Žilina
V zastúpení:    Ivan Harman, primátor
Adresa:           Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina
IČO:                 00 321 796  
DIČ:        20213394     
IČ DPH:   nie je platca DPH
Bankové spojenie:  Dexia banka Slovensko a.s.,
Číslo účtu:              0330353001/5600
a
Zhotoviteľ:  ………………..
Sídlo:    ………………..
IČO:    ………………..
DIČ:    ………………..
IČ DPH:   ………………..
Zastúpený:   ………………..
Tel./fax:   ………………..
E-mail:    ………………..
Bankové spojenie:  ………………..
Číslo účtu:   ………………..
Zápis v registri alebo oprávnenie k podnikateľskej činnosti: ………………..
uzatvárajú kúpnu zmluvu v zmysle §-u 409 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. (Obchodného zákonníka) za nasledovných podmienok:

Článok I. Predmet zmluvy
Článok II. Čas plnenia zmluvy a spôsob preberania poskytovanej služby
Článok III. Cena služby a platobné podmienky
Článok IV. Právne vzťahy, podmienky neplnenia zmluvy a zmluvné pokuty
Článok V. Záverečné ustanovenia

V ...................... dňa ........................   V.......................  dňa..........................

Objednávateľ:      Zhotoviteľ:                 
                                      
b) Doklady a údaje podľa bodu 14/ preukazujúce splnenie podmienok účasti

18/ Ďalšie informácie verejného obstarávateľa
Výzva na predloženie ponuky v rámci prieskumu trhu sa považuje za postup pri zadávaní zákazky s nízkou hodnotou na poskytnutie služby podľa § 102 a nasledovných pri uplatňovaní § 9 zákona o VO, z ktorého nevyplývajú pre predkladateľa ponuky žiadne nároky na uzatvorenie zmluvy na plnenie predmetu zákazky.
V prípade, že predložená ponuka bude pre obstarávateľa prijateľná, bude po vyhodnotení predložených ponúk vyzvaný na rokovanie o uzatvorení zmluvy o dielo na predmet obstarávania.

V Žiline, dňa  ................2008.   
     
        Ing. Viliam Mikuláš
       prednosta Mestského úradu v Žiline

 

dokument na stiahnutie

 

<< návrat